Welkom op onze reisblog!

5 mei 2019 - Antwerpen, België

Welkom op onze reisblog over ons nieuw avontuur over de grote plas richting USA & the Caribbean, verspreid over 4 weken in oktober en november 2019 ! We gaan deze blog gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.

We schakelen vanaf dit jaar over van blogspot naar reislogger, dit om het voor de redacteur iets gebruiksvriendelijker te maken ;-), dus misschien is het even wennen voor de lezers, maar uiteindelijk is de opzet hetzelfde. Onderaan elke artikel kunnen jullie rechts (naar de nieuwe berichten) of links (naar de vorige berichten) navigeren. Of jullie kunnen een bericht selecteren uit de keuzelijst rechts op het scherm in het vak "laatste reisverhalen". Ook de foto's in de artikels zullen kleiner zijn (om de upload snelheid te verhogen), maar door er op te klikken of rechtstreeks naar onze "FOTO" pagina te gaan in de balk boven het artikel, kan je ze in het groot bekijken.

We willen ons nu al excuseren voor de reclame onderaan... maar ja, reislogger moet ergens zijn inkomsten halen natuurlijk.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Lees je nog eens graag onze vorige reisblog's ? Dat kan:

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    15 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!